spørsmål og svar
Mest vanlige spørsmål
Hvordan blir jeg medlem av Pokemania?
Det er flott å høre du ønsker å bli medlem av Pokemania! Hvis du kommer deg til hovedsiden vår står det en stor knapp "BLI MEDLEM", trykk på den. Nederst på siden fyller du ut et kontaktskjema, etter dette betaler du hos Poku.no ditt medlemskap. Medlemskapet blir automatisk fornyet hvert år. Hvis du ønsker å stoppe betalingen hvert år, kontakter du Poku.no.
Jeg har flyttett og endrett adressen min hos Poku, kommer bursdagsboosteren min til den nye adressen?
Det holder ikke å endre adresse hos Poku.no, du må sende en mail til oss, så vi får oppdattert systemet vårt. Send oss en mail, eller kontakt oss i skjemaet på hjemmesiden vår.
Jeg hadde bursdag for 4 måneder siden, og meldte meg inn i dag. Får jeg fortsatt bursdags booster?
Ja, det får du. Vi sender ut bursdagsboostere 1 - 2 ganger i måneden, så den er snart på vei.
Jeg hadde bursdag i går og har ikke fått bursdags boosteren min enda. Har dere sendt den?
Gratulerer med gårsdagen! Vi sender ut bursdagsboostere 1 - 2 ganger i måneden. Kommer ann på hvor mange som har bursdag denne måneden. Boosteren din er på veg.
Kjøper dere kortene mine?
Nei, vi driver ikke kjøp og salg av Pokemonkort. Vi anbefaler deg å sjekke ut noen av butikkene som selger kort, om de kanskje kjøper. Du finner butikkene under siden "Pokemon butikker".
Graderer dere Pokemon kort?
Nei, vi graderer ikke Pokemon kort. Du kan se noen mellomfolk som sender inn til gradering i siden vår "Pokemon Butikker".
Vet dere hva kortene mine er verdt og om jeg har noen falske kort?
Både ja og nei. De fleste i Pokemania sitt styre klarer fint å finne verdien på kort og se om de er falske eller ekte. Vi har desverre ikke tid til å hjelpe alle som spør om dette. Vi har derfor satt sammen en guide som kan hjelpe dere til å finne ut av dette selv. Sjekk siden vår "Verdivurdering og falske kort" for mer informasjon.
Er dere Poku?
Nei, Poku.no er en egen butikk som styrer seg selv. Vi har et godt sammarbeid med Poku, som er snille å tar seg av betalingen av medlemmene våre. Vi tar oss av registreringen av kontaktinformasjon, så din informasjon holdes trygt bevart hos oss.
Jeg får ikke rabatten min hos Poku etter å ha blitt medlem, hva skal jeg gjøre?
Det letteste her er å sjekke om du har logget deg på. Medlemskapsfordelene dukker bare opp om du har logget deg på kontoen du opprettet og kjøpte medlemskapet ditt med. Hvis det fortsatt ikke dukker opp noe, kontakt Poku på mail:
Det jeg lurer på er ikke på listen her
Vis du har noen spørsmål send oss en mail kundeservice@pokemania.no eller send oss en melding på facebook.